FAQ


Obsah:

1.1 Na e-shope som našiel produkt, ktorý by som si chcel kúpiť. Ako ho môžem objednať?
1.2 Oplatí sa nakupovať online oproti kamennej predajni AGROAD?
1.3 Kedy bude spracovaná moja objednávka?
1.4 Čo znamená, keď je u produktu uvedená informácia NA OTÁZKU?
1.5 Keď je na e-shope pri produkte napísané SKLADOM, znamená to, že ten produkt je naozaj skladom?
1.6 Keď je TOVAR NA DOTAZ, odporúčate tovar objednať alebo počkať, až bude na e-shope skladom?
1.7 Keď urobím viac objednávok v jednom týždni, je možné ich ZLÚČIŤ v jednu?
1.8 Časť tovaru, ktorý som si objednal, nie je skladom, je možné ROZDELIŤ moju OBJEDNÁVKU?
1.9 Naša obec nemá ulice, ako mám správne vyplniť doručovaciu adresu?
1.10 Ako si môžem vo vašom e-shope nakúpiť?
1.11 Môžem ZMENIŤ OBJEDNÁVKU, keď som ju už odoslal?
1.12 Prejavia sa zmeny v objednávke na mojom účte v e-shope?
1.13 Kam mám napísať upresňujúce informácie k mojej objednávke alebo k tovaru?
1.14 Ako najlepšie popísať náhradný diel, ktorý zháňam (ako dopytovať tovar)?
1.15 Ako môžem sledovať priebeh spracovania mojej objednávky?
1.16 Urobil/a som u vás objednávku, dostanem nejaké potvrdenie o jej vytvorení?
1.17 Ako dlho vydrží tovar v košíku?
2.1 Je možné vrátiť tovar?
2.2 Potrebujem vrátiť / vymeniť tovar, môžete zaistiť prepravu zásielky?
2.3 Ako odstúpiť od kúpnej zmluvy?
2.4 Ako prebieha reklamácia poškodeného tovaru?
3.1 Čo znamená informácie DO x DNOV?
3.2 Čo znamená CENA DOPRAVY BUDE DOPLNENÁ?
3.3 Ako sa prepravuje KREHKÝ TOVAR?
3.4 Ako sa prepravuje NADROZMERNÝ TOVAR?
3.5 Ako sa prepravujú PNEUMATIKY?
3.6 Som zo zahraničia, ako zistím cenu dopravy?
3.7 Ako prebieha OSOBNÝ ODBER pri nákupe cez e-shop?
3.8 Ako dlho trvá DORUČENIE TOVARU po SR?
3.9 Chcem tovar čo najrýchlejšie, ako to mám urobiť?
3.10 Môžem si nechať tovar doručiť na poštu (poste restante)?
3.11 Doručujete tiež V SOBOTE?
4. Pôvod tovaru
4.1 Aký je pôvod tovaru, ktorý predávate?
4.2 Počul som, že niektoré diely na traktory vyrábate na zákazku, je to pravda?
5.1 Som z Ruska, ktorú metódou môžem zaplatiť a ako mi doručíte tovar?
5.2 Čo robiť, ak z nejakého dôvodu neprebehne platba kartou vo finalizácii objednávky?
5.3 Bude moja faktúra obsahovať ceny bez DPH, keď vyplním IČ DPH?
5.4 Ako funguje platobná metóda PayPal vo vašom e-shope?
5.5 Je platba cez PayPal bezpečná?
6.1 Čo znamená ...? Vysvetlivky skratiek
6.2 Keď na e-shope pri produkte vidím "Piest/x kr.", znamená to, že mi príde piest vrátane piestnych krúžkov
6.3 Kde nájdem údaj o dostupnosti tovaru?
7.1 Aké sú výhody registrácie v e-shope AGROAD?
7.2 Musím byť zaregistrovaný alebo prihlásený, aby som mohol vkladať položky do Obľúbeného tovaru?
7.3 Registroval som sa u Vás ešte na minulom e-shope ngtraktory.cz av novom e-shope AGROAD sa nemožno prihlásiť. Kde je chyba?
8.1 Čo je to GDPR?
8.2 Aké dáta zhromažďujete?
8.3 Zdieľate Vaše údaje s tretími stranami?
8.4 Ako chránite Váš e-shop proti krádeži osobných údajov?
9.1 Ako sa môžem prihlásiť k obderu novinkového e-mailu (NEWSLETTERU)?
9.2 Ako sa môžem odhlásiť z odberu novinkového e-mailu (NEWSLETTERU)?
9.3 Ako mám použiť KUPÓN NA ZĽAVU, ktorý som dostal vo vašom newsletteri?
9.4 Na čo slúži funkcia OBĽÚBENÉHO TOVARU a kde ju nájdem?
9.5 Ako pridávať a odstraňovať položky zo zoznamu OBĽÚBENÉHO TOVARU?
9.6 Je možné SPOJIŤ dohromady moje OBJEDNÁVKY?

 

 1. OBJEDNANIE TOVARU

1.1 Na e-shope som našiel produkt, ktorý by som si chcel kúpiť. Ako ho môžem objednať?

Sú 3 spôsoby, akými si môžete u nás objednať tovar (uvedené v poradí podľa jednoduchosti a rýchlosti):

a) ON LINEV e-shope AGROAD: Vybraný tovar vložte kliknutím do košíka, potom si vyberte spôsob dodania a vyplňte informácie o Vás (kto objednáva zásielku a komu ju máme doručiť).
b) EMAILEM - Uveďte názov a počet tovaru, ktorý chcete objednať (vrátane katalógových čísel, alebo internetových odkazov na daný produkt), vyplňte informácie o Vás (tiež aj k dodacej adrese: meno, adresa, tel. číslo, e-mail) a spôsob dodania.
c) TELEFONICKY - Majte prosím pripravené katalógové čísla tovaru, ktoré si prajete objednať, fakturačné a doručovacie údaje.
 
1.2 Kedy bude spracovaná moja objednávka?
 
Objednávky sú spracovávané v poradí, v akom k nám boli doručené nezávisle od krajiny doručenia, spôsobu platby, veľkoobchodu či maloobchodu.

1.4 Čo znamená, keď je u produktu uvedená informácia NA DOTAZ?

    Väčšina tovaru v e-shope AGROAD je stále na sklade. U niektorého tovaru sa ale môže stať, že nie je skladom, buď dočasne alebo dlhodobo.
    AGROAD odporúča vložiť produkt priamo do košíka a objednať ho, tým sa na produkt pre Vás vytvorí rezervácia. Na základe objednávky s produktom, ktorý nie je skladom,  zistíme termín jeho dodania a zákazníka informujeme e-mailom. Zákazník má potom možnosť objednávku ešte upraviť.
    Alebo môže zákazník vyplniť formulár pod popisom produktu, ktorý sa nachádza v záložke Dotaz na predavača s otázkou, kde sa zákazník opýta na predpokladaný termín naskladenia. Na túto otázku bude zákazníkovi odpovedané opäť e-mailom.

1.5 Keď je tovar na dotaz, odporúčate tovar objednať alebo počkať, až bude na e-shope skladom?

Tým, že si objednáte tovar, ktorý nie je skladom, ale na dotaz, vytvárate na tento tovar rezerváciu. Až tovar dorazí, rezervované objednávky majú prednosť a sú okamžite expedované zákazníkom, ktorí si tovar rezervovali. Stav Vašej objednávky samozrejme môžete sledovať online alebo k nám zavolať o termín, kedy bude tovar opäť na sklade.

1.6 Keď je na e-shope pri produkte napísané SKLADOM, znamená to, že ten produkt je naozaj skladom?

Áno informácie o skladových zásobách v našom e-shope sú aktuálne (aktualizujú sa každú pol hodinu). Pokiaľ je u produktu uvedená informácia SKLADOM, jeho zásoba je aspoň 1 kus (príp. iná počítateľná jednotka ako napr. meter, sada, pár, apod.). Zriedkakedy sa môže stať, že v priebehu pol hodiny, než prebehne ďalšie aktualizácie sa produkt vypredá. Pokiaľ táto situácia nastane, budete pracovníkom e-shopu kontaktovaní a bude dohodnutý náhradný termín dodania.

1.7 Keď urobím viac objednávok v jednom týždni, je možné ich zlúčiť v jednu?

To záleží prípad od prípadu. Pokiaľ je objednávka už vo fáze kompletizácie (chystá sa v sklade), objednávky už zlúčiť nemožno - nezasahuje sa do nich. Pokiaľ objednávka ešte nie je odovzdaná do skladu, zlúčenie možné je, ale nerobíme ich automaticky. Je však nutné o zlúčenie objednávok vždy požiadať.

1.8 Časť tovaru, ktorý som si objednal, nie je na sklade, je možné rozdeliť moju objednávku?

    Áno, Vašu objednávku je možné rozdeliť. Pokiaľ o rozdelenie zažiadate, vytvoríme Vám novú objednávku, kde Vás informujeme o termíne dodania na náš sklad a hneď, ako tovar dorazí Vašu objednávku         odovzdávame do skladu na expedíciu. Doposielky bývajú väčšinou niekoľko dní, pri tovare z dovozu v rámci EÚ približne 1-2 týždňov. V prípade tovaru dovážaného z krajín mimo EÚ je čakacia doba veľmi rôzna.      Veľmi záleží na tom, o aký tovar ide.

1.9 Naša obec nemá ulice, ako mám správne vyplniť doručovaciu adresu?

Pokiaľ obec nemá ulice, napíšte do kolónky ulice názov obce a číslo popisné a do kolónky mesto/obec znovu názov obce. Napríklad:
Ulica: Kováň 1
Obec/Mesto: Kováň

1.10 Ako si môžem vo vašom e-shope nakúpiť?

Návod na to, ako nakupovať, bude podrobne popísaný vo &videu, ktoré pripravujeme, a budete si ho môcť pozrieť v sekcii Ako nakupovať v spodnej časti našej webovej stránky. Video by malo byť k dispozícii v priebehu niekoľkých dní.

1.11 Môžem zmeniť objednávku, keď som ju už odoslal?

Pokiaľ Vaša objednávka ešte nebola odovzdaná do skladu na prípravu na expedíciu, môžete pridávať alebo odstrániť položky Vašej objednávky. Prosím kontaktujte nás za týmto účelom na našej telefonickej linke +420 733 139 897 (v prevádzke od 7:30 do 16:00) alebo na e-maile eshop@agroad.cz. Zmeny vykonané vo Vašej objednávke sa ale neprejavia v náhľade objednávky online, ale iba v našom internom účtovnom systéme, takže na Vašom nákupnom doklade budete mať všetko tak, ako má byť. Potvrdenie o zmene objednávky Vám zašleme na Váš e-mail.

1.12 Prejavia sa zmeny v objednávke na mojom účte v e-shope?

Je nám ľúto, ale ZMENY V OBJEDNÁVKE uskutočnené na Vašu žiadosť potom, čo bola objednávka odoslaná, či už sa týkajú vybratia tovaru z objednávky, nahradenia za iný produkt, doplnenia položky do objednávky či zmeny dopravy alebo doplnenia ceny za dopravu, zmeny cien (u tovar, ktorý je na dotaz v prípade doobjednania tovaru od dodávateľa, ktorého cenník sa zmenil), SA NA VAŠOM ÚČTE V E-SHOPE NEPROJAVIA. Žiadny zákazník sa však nemusí báť, že by sa o zmene (či zmenách) nedozvedel. Pokiaľ bola objednávka zmenená, ZÁKAZNÍK JE O TOM VŽDY INFORMOVANÝ telefonicky alebo e-mailom pracovníčkou nášho zákazníckeho servisu.
 

1.13 Kam mám napísať upresňujúce informácie k mojej objednávke alebo k tovaru?

Doplňujúce informácie, ktoré nám potrebujete oznámiť, píšte prosím do kolónky Poznámka vo fáze finalizácie Vašej objednávky. Môžete tam zapisovať informácie rôzneho druhu, napríklad:
 
  • informácie o tom, že máme Vašu objednávku rozdeliť na 2 časti (tovar, ktorý je skladom zaslať okamžite, zvyšok zaslať neskôr),
  • upresnenie detailov ohľadom tovaru,
  • upresnenie doručovacej adresy,
  • informácie o tom, že chcete znížiť cenu objednávky o čiastku za reklamovaný/vrátený tovar,
  • oznámenie o odoslaní tovaru na reklamáciu alebo na výmeny,
  • faktúra v inej mene ako v CZK.

Poznámka: Nepíšte, prosím, údaje pre dopravcov. Nie sme schopní mu ich odovzdať. Kontaktujte priamo prepravcu, akonáhle Vám príde sledovacie číslo Vašej zásielky.

1.14 Ako najlepšie popísať náhradný diel, ktorý zháňam (ako dopytovať tovar)?

Ak ste nenašli u nás na e-shope náhradný diel, ktorý hľadáte, môžete dopyt urobiť takto:
 
a) Poznáte katalógové číslo náhradného dielu. Napíšte nám ho vrátane informácie, na ktorý traktor tento náhradný diel hľadáte.
b) Nepoznáte katalógové číslo, ale máte nákresy z katalógu a viete, na ktorej pozícii sa ND nachádza. Napíšte nám túto informáciu alebo pošlite nákres s vyznačenou pozíciou dielu, ktorý hľadáte, spolu s informáciou, na aký traktor diel je.
c) Nepoznáte katalógové číslo ND a nemáte nákresy z katalógu. Popíšte čo najlepšie, aký ND zháňate a o aký traktor sa jedná, poprípade priložte fotografiu.
 
Pokiaľ dopytujete viac náhradných dielov, rozdeľte Váš dotaz do niekoľkých bodov.
Napr.:

1. dopytom pre Zetor 5211 ND s katalógovým číslom 6901-1201
2. dopytom pre Zetor 5211 ND na nákrese /12-24/ Prívod vzduchu - Olejový čistič, pozícia 23
3. dopytom Olejový čistič vzduchu s predčističom a vložkou pre Zetor 5211

1.15 Ako môžem sledovať priebeh spracovania mojej objednávky?

A) OBJEDNAL/A SOM CEZ E-SHOP

Pokiaľ máte vytvorenú objednávku cez eshop.agroad.sk môžete svoju objednávku sledovať.

REGISTROVANÍ ZÁKAZNÍCI vidí stav svojej objednávky kedykoľvek po prihlásení. Neregistrovaní zákazníci musia počkať na informačné maily od nás.

Informačné e-maily obsahujú:

1. Potvrdenie objednávky. Tento e-mail budete mať vo svojej emailovej schránke do pár minút od vytvorenia objednávky.

2. Objednávka je v spracovaní. Túto správu očakávajte vo svojej emailovej schránke okolo poludnia alebo po 16 hodine.

3. Pokiaľ Vaša objednávka nie je možné odoslať okamžite: Pokiaľ Vám v objednávke chýba do kompletácie nejaký tovar, budete nami informovaní počas dňa e-mailom. V danom e-maile od nás budete informovaní, čo v objednávke chýba a kedy predpokladáme, že produkt bude k dispozícii. Zároveň v maile dostanete ďalšie informácie ohľadom spracovania Vašej objednávky.

4. Objednávka je expedovaná. Túto informáciu zasielame zákazníkom, až skutočne vieme, že si ich zásielku prebrala prepravná spoločnosť. Túto správu očakávajte okolo 16:30 vo svojej emailovej schránke. V tomto emaile budete mať aj sledovacie číslo zásielky.

5. Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať ohľadom doručenia Vašej zásielky.

B) OBJEDNAL/A SOM PO TELEFÓNE ALEBO E-MAILOM

1. Potvrdenie objednávky.

2. Pokiaľ Vám v objednávke chýba do kompletácie nejaký tovar, budete nami informovaní počas dňa mailom, ktorý obsahuje, čo v objednávke chýba a kedy predpokladáme, že produkt bude k dispozícii. Zároveň v maile dostanete ďalšie informácie ohľadom spracovania Vašej objednávky.

3. Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať ohľadom doručenia Vašej zásielky.

1.16 Urobil/a som u vás objednávku, dostanem nejaké potvrdenie o jej vytvorení?

Áno, pokiaľ je objednávka vytvorená na našom eshope, príde Vám potvrdenie objednávky na e-mail, ktorý ste nám poskytli, v priebehu niekoľkých málo minút.

Pokiaľ potvrdenie objednávky nedostanete, pravdepodobne ste Váš kontaktný email neuviedol/a správne alebo objednávka nebola korektne dokončená. V tomto prípade odporúčame nás kontaktovať s informáciou, že ste si u nás vytvorili objednávku, ale neprišlo Vám potvrdenie na mail. Tu nezabudnite uviesť na aké meno a adresu bola objednávka a kedy zhruba ste ju vytvárali. Tiež uveďte aká e-mailová adresa mala v objednávke figurovať. Najlepšie tiež uveďte aspoň jeden produkt, ktorý objednávka mala obsahovať.

Na základe týchto informácií zistíme, či objednávka

a) bola doručená a chyba je len v emailovej adrese, kvôli ktorej Vám neprišlo potvrdenie objednávky. Takú chybu následne opravíme.

b) objednávka k nám nebola doručená a odporučíme Vám ju vytvoriť znova na našom eshope. Pokiaľ Vám objednávku nepôjde na našom eshope vytvoriť opakovane, sú tu samozrejme ďalšie spôsoby, ako objednávku u nás vytvoriť (mail, telefón, list alebo fax).

V tomto prípade nás kontaktujte na:
A) na mail eshop@agroad.sk

B) na telefón +421 949 724 045

1.17 Ako dlho vydrží tovar v košíku?


Je nám ľúto, ale v súčasnej dobe je životnosť košíka krátka (niekoľko desiatok minút v dobe vašej nečinnosti). Pokiaľ teda chcete objednávku tovaru opustiť a znovu sa k nej neskôr vrátiť, odporúčame k tomuto využiť funkciu Pridať k obľúbeným, ktorá sa nachádza pod tlačidlom kúpiť.
 
Oblibene
 
Obľúbené produkty sa označia hviezdičkou a je možné ich zobraziť kliknutím na zelenú hviezdičku vedľa vyhľadávača v hornej časti stránky. Zbierať produkty do Obľúbených môžete neobmedzene dlho a môžete sa rozhodnúť, či ich chcete kúpiť dnes, za týždeň alebo napríklad za mesiac. Pokiaľ navštevujete stránky e-shopu AGROAD na rôznych zariadeniach, odporúčame sa prihlásiť. Týmto spôsobom budú Vaše dáta aktuálne, kamkoľvek idete.
 
Oblíbené

 

 

2. VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIE

2.1 Je možné vrátiť tovar?

Vrátenie tovaru bez udania dôvodu

Možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu je časovo obmedzená. Najprv je potrebné vyplniť formulár OZNÁMENIE O ODSTÚPENÍ OD KÚPNEJ ZMLUVY a doručiť ho späť k predajcovi DO 14 DNÍ OD PREVZATIA TOVARU. Pokiaľ zákazník splní tento predpoklad, má na vrátenie tovaru predajcovi ďalších 14 dní (celkom teda 4 TÝŽDNE na vrátenie tovaru od jeho obdržania). Podrobný popis, ako odstúpiť od kúpnej zmluvy, nájdete v odpovedi dotazu 2.3.

Zákazkový tovar, metráž a publikácia vracať nemožno.

Výmena tovaru

Pokiaľ ubehlo od prevzatia tovaru viac ako 14 kalendárnych dní a zákazník si želá tovar vrátiť, môže tak urobiť výmenou za tovar v rovnakej alebo vyššej hodnote DO 2 MESIACOV od prevzatia tovaru. Náklady na vrátenie tovaru predajcovi hradí v tomto prípade zákazník.

Vyměnit lze pouze nepoškozené zboží zabalené pokud možno v původním obalu a označené katalogovým číslem. Zakázkové zboží, metráž a publikace vracet nelze.

2.2 Potrebujem vrátiť / vymeniť tovar, môžete zaistiť prepravu zásielky?

Áno. Pokiaľ si zákazník praje vrátiť alebo vymeniť tovar, môže si buď prepravu objednať sám (tovar sám poslať) alebo o to môže požiadať spoločnosť AGROAD. Prepravca môže súčasne doručiť tovar, ktorý si zákazník objednal výmenou.

2.3 Ako odstúpiť od kúpnej zmluvy?

1. Vyplňte formulár OZNÁMENIE O ODSTÚPENÍ OD KÚPNEJ ZMLUVY.

2. Vyplněný formulář odešlete k nám zpět do E-SHOPU AGROAD do 14 kalendářních dní od převzetí zboží.

3. Tovar zašlite späť do E-SHOPU AGROAD do 30 kalendárnych dní od prevzatia tovaru za predpokladu splnenia bodu 2.

4. Nezabudnite informovať predajcu, že tovar bol odoslaný.

5. Ak chcete vrátiť náklady vynaložené na dopravné späť k predajcovi, nezabudnite predajcovi odovzdať kópiu potvrdenky.

6. Počkajte, kým tovar dorazí späť k predajcovi.

7. Počkajte na vyjadrenie predajcu.

8. Pokiaľ si vyberiete vrátenie peňazí na Váš účet, predajca má zo zákona 14 dní na vrátenie čiastky zákazníkovi. Bankový prevod samotný môže trvať až 3 pracovné dni.

2.4 Ako prebieha reklamácia poškodeného tovaru?

Vrátenie peňazí za tovar môže kupujúci vyžadovať až v prípade, že sa pri konkrétnom tovare rovnaká závada vyskytla trikrát.

Pokiaľ sa závada vyskytla prvýkrát či druhýkrát, nechá predajca tovar opraviť či vymeniť za rovnaký produkt, kde sa vada nevyskytuje. Poškodený tovar zasielame dodávateľovi alebo opravárovi, ktorý posúdi závadu, či je opraviteľná.

Vo väčšine prípadov dôjde k výmene produktu za už opravený kus, ktorý má opravár či dodávateľ aktuálne na sklade. Zákazník tak nemusí čakať dlho na opravu jeho tovaru (v niektorých prípadoch až niekoľko mesiacov). Týmto spôsobom dostane zákazník späť produkt, ktorý neobsahuje vadu, ktorá má vplyv na funkciu produktu, pričom nemusí ísť o identický produkt, ktorý k nám poslal na reklamáciu, ale o produkt náhradný (napríklad chladiče, čerpadlá, štartéry a ďalšie).

Záručná doba produktu sa predlžuje o obdobie, kedy bol produkt poskytnutý firme AGROAD na reklamáciu.

3. DOPRAVA TOVARU

3.1 Čo znamená informácie DO x DNOV?

Produkt bude skladom do x dní od objednávky tovaru zákazníkom.

3.2 Čo znamená CENA DOPRAVY BUDE DOPLNENÁ?

Pri objednávke krehkého a nadrozmerného tovaru alebo v prípade zahraničných objednávok (vrátane Slovenska), nie je cena dopravy automaticky vypočítaná. Cena sa stanovuje na základe skutočných rozmerov a váhy zásielky a bude doplnená až po zabalení, zmeraní a zvážení zásielky.

3.3 Ako sa prepravuje KREHKÝ TOVAR?

Zásielka s krehkým tovarom je vždy prepravovaná špeciálnou prepravou. Cena špeciálnej prepravy (väčšinou paletová) sa určuje až na základe skutočných rozmerov a váhy zásielky. S vypočítanou čiastkou je potom zákazník informovaný pracovníkom e-shopu AGROAD.

3.4 Ako sa prepravuje NADROZMERNÝ TOVAR?

Zásielka s a NADROZMERNÝM TOVAROM je vždy prepravovaná špeciálnou prepravou. Cena špeciálnej prepravy (väčšinou paletová) sa určuje až na základe skutočných rozmerov a hmotnosti zásielky. Zákaznícky servis e-shopu AGROAD potom informuje zákazníka o výške vypočítanej čiastky.

3.5 Ako sa prepravujú PNEUMATIKY?

 
Predné pneumatiky na traktor zasielame metódou Česká pošta. Pokiaľ objednávka presiahne hodnotu 2000 Sk a zákazník si praje doručiť tovar v rámci SR, má dopravu predných pneumatík zdarma. Veľké pneumatiky prepravujeme na palete alebo vo veľkých škatuliach. Cena dopravy je závislá od hmotnosti a rozmerov konkrétnej zásielky.

3.6 Som zo zahraničia, ako zistím cenu dopravy?

Záleží na tom, či ste zo Slovenska alebo z iných krajín.

Pro zákazníky ze SR:

Pokud znáte hmotnost zásilky, cenu dopravy pro SR naleznete zde. V objednávce se cena dopravy neudává, ta je doplněna až do faktury po připravení zásilky. Zákazníka již nekontaktujeme ohledně odsouhlasení ceny dopravy, protože ceník je k dispozici na veřejně přístupné webové stránce AGROAD v sekci Doprava a platba.

3.7 Ako prebieha OSOBNÝ ODBER pri nákupe cez e-shop?

Zákazník si vloží tovar do košíka. Vo výbere prepravných metód zvolí osobný odber. Zákazník počká na email s potvrdením objednávky. Objendávka sa v AGROAD spracuje a odovzdá do skladu na vychystanie. Po vychystaní je zákazník e-mailom kontaktovaný, že si objednaný tovar môže vyzdvihnúť. PROSÍME ZÁKAZNÍKOV, ABY PRED VYZDVIHNUTÍM TOVARU VYČKALI NA VÝZVU PREDAJCU.
Tovar je u nás na predajni pripravený týždeň (7 kalendárnych dní). Pokiaľ si do týždňa tovar zákazník nevyzdvihne a predajca ním nie je nepožiadaný o predĺženie lehoty na vyzdvihnutie, môže byť objednávka predajcom po týždni zrušená.

 3.9 Chcem tovar čo najrýchlejšie, ako to mám urobiť?

Najrýchlejšie sú odoslané a následne doručené zásielky spĺňajúce nasledujúce požiadavky:

  • tovar nesmie spadať do kategórie krehký alebo nadrozmerný (špeciálna preprava trvá dlhšie - musí sa dopytovať)
  • odporúčame platobnú metódu DOBIERKA (nevyžaduje kontrolu, či dorazila došlá platba, a objednávka ide teda priamo do frontu na kompletizáciu do skladu AGROAD) alebo thePay (okamžitá platba kartou cez internet)
  • zvoľte doručovateľa (vyzdvihuje zásielky v sklade AGROAD denne, doručenie nasledujúci pracovný deň po expedícii)

4. PÔVOD TOVARU

4.1 Aký je pôvod tovaru, ktorý predávate?

Na našom e-shope ponúkame originálne diely a náhrady originálnych dielov tohto pôvodu:

a) ČESKÁ REPUBLIKA

b) SLOVENSKÁ REPUBLIKA

b) EURÓPSKA ÚNIA

c) DOVOZ(zvyšok sveta)

Asi viete, že na niektoré traktory už nie je možné zohnať náhradné diely pôvodom z Českej republiky, pretože výrobca neexistuje alebo prestal vyrábať diely na daný traktor. V takom prípade sa obraciame na rôznych výrobcov doma aj v zahraničí, u ktorých si necháme náhradné diely rôzneho druhu na zákazku vyrobiť.

4.2 Počul som, ze niektoré diely na traktory vyrábate na zakázku, je to pravda?

Áno, to je pravda. Niektoré náhradné diely sa vyrábajú z komponentov u nás v Kuřimi.

5. PLATBA ZA TOVAR

5.1 Čo robiť, keď z nejakého dôvodu neprebehne platba kartou vo finalizácii objednávky?

Pokiaľ sa stane, že platba kartou neprebehne, Vaša objednávka v e-shope AGROAD je stále platná. O neprebehnutej platbe dostane správu správcu e-shopu a zašle Vám email s údajmi pre platbu bankovým prevodom, poprípade inštrukcie pre platbu prostredníctvom PayPal (zahraniční zákazníci), pokiaľ o ne požiadate.

 5.2 Bude moja faktúra obsahovať ceny bez DPH, keď vyplním IČ DPH?
 
Áno. Kedykoľvek zákazník vyplní IČ DPH, pracovníčka e-shopu overí jeho platnosť v Registri daňových subjektov av závislosti od doručovacej krajiny opraví ceny vo faktúre. Zahraničné spoločnosti v rámci i mimo EÚ majú ceny bez DPH, rovnako tak súkromné osoby s doručovacou adresou mimo územia EÚ.
 
 

5.3 Ako funguje platobná metóda PayPal vo Vašom e-shope?

Platobná metóda PayPal bola v našom e-shope zriadená najmä pre našich zahraničných zákazníkov a funguje zatiaľ iba ako internetový bankový prevod. Pokiaľ si zákazník zvolí túto platobnú metódu, bude kontaktovaný e-mailom ohľadom platby vo fáze spracovania objednávky (Žiadosť o platbu, čiže Payment request). Žiadosť o platbu v e-maile vždy obsahuje meno našej spoločnosti, číslo faktúry (Invoice No.) a čiastku v príslušnej mene, ktorú máte zaplatiť. Pokiaľ údaje súhlasia, zákazník môže pokračovať k platbe kliknutím na tlačidlo Pay Now, viď obrázok nižšie.

 

Pokiaľ má zákazník založený PayPal účet, prihlási sa pomocou svojich prihlasovacích detailov kliknutím na LOG ON. Pokiaľ zákazník PayPal účet založený nemá, môže si ho založiť teraz kliknutím na CONTINUE a vyplnením požadovaných informácií. Pokiaľ chce zaplatiť bez PayPal účtu, môže pokračovať na platobnú bránu kliknutím na DEBIT OR CREDIT CARD. Plnú verziu postupu, ako zaplatiť Žiadosť o platbu (Payment request) nájdete v angličtine na stránkach PayPal tu

 

5.4 Je platba cez PayPal bezpečná?

Platba cez PayPal je rovnako bezpečná ako každý iný bankový prevod cez internet. Pokiaľ si ale nie ste istí, či nejde o podvrhnutý e-mail, skúste si, keď Vám od nás dorazí Žiadosť o platbu Vašej objednávky cez PayPal (Payment request), položiť niekoľko základných otázok: Neurobil som v posledných pár dňoch objednávku v AGROAD, v ktorej som si vybral platobnú metódu PayPal? Je číslo faktúry správne? Súhlasí čiastka? Je zaslaná z e-mailu eshop@agroad.cz? Pokiaľ si nie ste istí s niektorou z odpovedí, kontaktujte nás alebo sa pre účely uskutočnenia platby či jej overenia nalogujte priamo na stránky PayPal namiesto použitia linku v e-maile (tlačidlo PAY NOW).

 

6. VYSVETLIVKY SKRATOK A POPISKOV

6.1 Čo znamená...? Vysvetlivky skratiek

AG
vyrobila spoločnosť AGROAD
BK
bezpečnostná kabína
BT
bezazbestové tesnenia
CA
Carraro náprava
Cr
chróm (lat. Chromium)
CZPK
české piestne krúžky
ČSN
česká štátna norma
Ex
expander
FRT
traktory Zetor Forterra
Fe
železo (lat. Ferrum)
GO
generálna oprava (napr. motora)
import
produkt z dovozu
ISO
produkt spĺňa požiadavky Medzinárodnej organizácie pre normalizáciu
(International Organization for Standardization)
JRL
traktory jednotného radu ľahké
L
dĺžka
M92, M97
model traktorov daného roku (M92 = model roku 92; M97 = model roku 97)
Mo
molybdén (lat. Molybdaenum)
N (u ložiska)
ložisko má drážku; napr. Ložisko 6209 N
ND
náhradný die
PL
poľský
PK
piestne krúžky
PU
povrchová úprava
r. v.
rok výroby
STD
štandard, bez výbrusu
UŘ I
unifikovaný rad I
UŘ II
unifikovaný rad II
UŘ III
unifikovaný rad III
UŘ IV
unifikovaný rad IV
Zn
zinok
zink.
zinkovaný

6.2 Keď na e-shope pri produkte vidím "Piest/x kr.", znamená to, že mi príde piest vrátane piestnych krúžkov?

Nie, ide o piest bez krúžkov. Informácie za lomítkom udáva, koľko piestnych krúžkov (x) je potrebných pre daný piest (čiže koľko drážok piest má).

Príklad:

Pri produkte je uvedené "Piesť/4kr.", čo znamená, že piest má štyri drážky pre krúžky. Pokiaľ potrebujete aj piestne krúžky, môžete ich dokúpiť samostatne alebo radšej kúpiť celú sadu piestu a                  piestnych krúžkov. Sada piestu a 4 krúžkov je označená ako "Sada piest/4kr.".

6.3 Kde nájdem údaj o dostupnosti tovaru?

Tovar v e-shope AGROAD môže mať dvojakú dostupnosť: buď je tovar SKLADOM alebo NA DOTAZ (viď obrázky nižšie).

SKLADEM

 

NA-DOTAZ

 

7. REGISTRÁCIA

7.1 Aké sú výhody registrácie v e-shope AGROAD?

Registráciu na našom e-shope odporúčame predovšetkým našim stálym a príležitostným zákazníkom, teda tým, ktorí sa k nám vracajú. Dôvodov prečo je niekoľko, patria medzi ne napríklad:

  • možnosť nazerania do histórie svojich objednávok
  • zákazník vidí, v akom stave sa nachádza jeho objednávka (tj. ak je prijatá, v spracovaní alebo expedovaná)
  • zákazník môže dostávať e-maily obsahujúce ponuky, tipy a zaujímavé informácie z odvetvia poľnohospodárskej techniky a doplnkového sortimentu (podľa výberu zákazníka), informácie o prevádzke e-shopu (otváracej dobe vo sviatkoch, účasť našej firmy na výstavách, informácie o vyhlásení súťaží), zľavové akcie a výpredaje
  • vernostný program (plánovaný v roku 2018) - darčeky pri objednávkach v určitej hodnote

7.2 Musím byť zaregistrovaný alebo prihlásený, aby som mohol vkladať položky do Obľúbeného tovaru?

Nie, obľúbený tovar a tovar, ktorý si praje zákazník kúpiť, si pamätá váš prehliadač. Zoznam obľúbených produktov je nezávislý od prihlásenia.

8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

8.1 Čo je GDPR?

GDPR je Všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov; viac o tomto nariadení sa môžete dozvedieť napríklad TU. 

8.2 Aké údaje zhromažďujete?

• dáta súvisiace s podaním objednávky a jej úspešným doručením zákazníkovi: Vaše meno a priezvisko, fakturačná či doručovacia adresa, email a telefón

• dáta súvisiace s odberom newslettera, pokiaľ s jeho odberom súhlasíte: meno a priezvisko odberateľa (táto informácia slúži na evidenciu súhlasu), email odberateľa, Vaše preferencie v oberi newslettera (buď iba marketingového newslettera alebo marketingového a informačného newslettera)

8.3 Zdieľate Vaše údaje s tretími stranami?

S tretími stranami nezdieľame žiadne Vaše osobné informácie. Výnimku tvorí prepravná služba, ktorá Vám doručuje Vašu zásielku, keď si v našom e-shope niečo objednáte. S prepravcom zdieľame údaje potrebné na doručenie zásielky a telefónne číslo, pokiaľ ste ho uviedli, aby Vás vodič, ktorý Vám zásielku vezie, mohol kontaktovať.

8.4 Ako chránite Váš e-shop proti krádeži osobných údajov?

Všetka komunikácia medzi Vašim zariadením a naším e-shopom prebieha v rámci šifrovaného spojenia. Šifrovanie sťažuje neoprávneným osobám vidieť informácie putujúce medzi dvoma počítačmi. Je preto nepravdepodobné, že niekto stránku, ktorú zobrazujete, počas jej cesty po sieti čítal.V prípade, že máte akékoľvek ďalšie otázky ohľadom ochrany Vašich osobných dát alebo newslettera, napíšte e-mail pani Ing. Zdeňce Slamové na slamova@agroad.cz.

9. OSTATNÉ

9.1 Ako sa môžem prihlásiť na odber vašich noviniek (newsletteru)?

Zákazník se registruje k odběru newsletteru vyplněním e-mailu do vyskakovacího okna na naší domovské stránce lebo nás kontaktuje emailom

9.2 Ako sa môžem odhlásiť z odberu vašich noviniek (newsletteru)?

Z odberu nášho newslettera sa môže každý zákazník sám jednoducho odhlásiť. V newsletteri, ktorý ste obdržali zrolujete úplne dole av pravom dolnom rohu kliknete na nápis Zrušiť zasielanie e-mailov.
 
 

 

9.3 Ako mám použiť kupón na zľavu, ktorý som dostal vo vašom newsletteri?

Kupón na zľavu vložte v Košíku do poľa Použiť zľavový kupón a kliknite na tlačidlo ODOSLAŤ.
 
Jak pouzit slevovy kupon1

 

9.4 Na čo slúži funkcia Obľúbený tovar a kde ju nájdem? 

Funkciu OBĽÚBENÉHO TOVARU sme zaviedli pre zákazníkov, ktorí si potrebujú z nejakého dôvodu uložiť výsledky svojho vyhľadávania v našom e-shope. Zákazníci si môžu ukladať tovar, ktorý si želajú v budúcnosti kúpiť, ktorý ich zaujíma, ktorý chcú sledovať, opýtať sa naň alebo ktorý opakovane nakupujú. Do zoznamu Obľúbeného tovaru sa dostanete kliknutím na zelenú hviezdičku vedľa vyhľadávača v pravom hornom rohu našej webovej stránky. Číslice na hviezdičke, pokiaľ tam je, označuje počet položiek na zozname Obľúbeného tovaru.

 
 
lista
 
 

9.5 Ako pridávať a odstraňovať položky zo zoznamu obľúbeného tovaru?

Na stránke s produktom jednoducho kliknete na tlačidlo PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (nachádza sa hneď pod tlačidlom KÚPIŤ)

Oblibene
 

Tovar, ktorý je už pridaný do zoznamu Obľúbeného tovaru, je označený zelene PRIDANÉ K OBĽÚBENÝM. Do zoznamu potom prejdete kliknutím na zelenú hviezdičku, ktorá je vyznačená na obrázku predchádzajúceho bodu 9.4 Často kladených otázok.

Přidáno k oblíbeným
 

9.6 Je možné spojiť dohromady moje objednávky?

Áno, objednávky je možné spojiť na Vaše vyžiadanie za predpokladu, že objednávky zatiaľ neboli expedované. Upozorňujeme zákazníkov, že spojenie objednávok vykonávame iba v rámci nášho firemného účtovného systému a vo Vašom zákazníckom účte na e-shope sa spojenie objednávok nezobrazí. Informácie o vykonaných zmenách (ako je aj spojenie objednávky) obdržíte e-mailom alebo telefonicky, až bude zmena vykonaná.

Príklady bežne vykonávaných zmien:

a) Jedna z objednávok stornovaná, druhá objednávka sa spracováva/ expedovaná.

b) obe objednávky sa spracovávajú/ expedujú.

?>